Baiu


Age: 19 Birthday: May 30th
Rank: Genin Weight: 40 kg (88 lbs)
From: Hidden Rain Village Length: 140.3 cm (4'6")
Introduced: Episode 21 / Chapter 58 Bloodtype: A


Notes


Deceased, killed by Gaara.


Biography


Baiu was one of the genin from the Hidden Rain Village that participated in the chuunin exams. Alongside his teammates, Shigure and Midare, they were one of the two Rain teams that made it into the 2nd phase of the chuunin exam. The other Rain team consisted out of Kagari, Mubi and Oboro. Not much is known about Baiu and his team, except for the fact that they were easily defeated by Gaara.

Baiu and his team were very unfortunate to run into Gaara while in the Forest of Death. In order to get another team's scroll and advance to the next phase of the chuunin exam, Shigure confronts Gaara using his Raining Needles technique, but gets killed rather easily. After Baiu and Midare saw Shigure get defeated so easily, they both immediately surrender, and give up their scroll. But Gaara shows no mercy for Shigure's teammates, and also finishes them off by trapping them within the Desert Coffin, and crushing their bodies with the Desert graveyard technique. In the end it was only Shigure that tried to fight Gaara, while Baiu and Midare just gave up, and still got themselves killed.

on September 18, 2008 at 00:28

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
yeah *gets in the guys hot spring w/ swim trunks on*
*smiles at u* no one here huh??
on September 18, 2008 at 00:35

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
*smiles at u* no one here huh??
ummmmmm yeah so whut
on September 18, 2008 at 00:37

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
ummmmmm yeah so whut
i dunno

so wassup? oh wait ur in the boy's spring *takes off my clothes* ahh
on September 18, 2008 at 00:38

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
i dunno

so wassup? oh wait ur in the boy's spring *takes off my clothes* ahh
nm......how r u
on September 18, 2008 at 00:40

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
nm......how r u
im very good my lover takes good care of me

wat about u?? hru?
on September 18, 2008 at 00:42

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
im very good my lover takes good care of me

wat about u?? hru?
same ...dang no boddys been here in a month
on September 18, 2008 at 00:42

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
same ...dang no boddys been here in a month
yea i no its sooo isolated
on September 18, 2008 at 00:43

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
yea i no its sooo isolated
mm......dang......so whos ur lover
on September 18, 2008 at 00:43

Sakura_Cutie2
*moves over to the boy's spring* lets talk face to face :embarressed
on September 18, 2008 at 00:44

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
mm......dang......so whos ur lover
only the hottest guy in the world...

soon im gonna chage my ava to my breasts :embarressed
on September 18, 2008 at 00:45

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
*moves over to the boy's spring* lets talk face to face :embarressed
oh..umm ok.....but *looks away*can u put on a swim sute plz
on September 18, 2008 at 00:45

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
oh..umm ok.....but *looks away*can u put on a swim sute plz
:embarressed :embarressed oh right srry .... hee *puts on a swim suit* there we go.. srry
on September 18, 2008 at 00:45

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
only the hottest guy in the world...

soon im gonna chage my ava to my breasts :embarressed
cool how bout full boddy pic ^^
on September 18, 2008 at 00:46

Sakura_Cutie2
Quote by ReCardo101
cool how bout full boddy pic ^^
prolly not big enough room but ill change so we get full body
on September 18, 2008 at 00:46

ReCardo101
Quote by Sakura_Cutie2
:embarressed :embarressed oh right srry .... hee *puts on a swim suit* there we go.. srry
iz ok sc2
[ Page 23/30 ]       6 12 22 23 24 25 27      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker