Do you download our weekly media releases?

Yes (21/32%)
I used to, but found a faster source (1/2%)
Occasionally, depending on how fast it's out (7/11%)
No (37/56%)
  Number of votes: 66  
  Started: 10-01-2010  
  Closed on: 04-28-2014  
on October 9, 2010 at 16:07

Saya606
Quote by -Savaris-
Then please do switch...
Alicia: Naw, I like being a studd...


Carpi: Alicia: Hoe, chill out.!
on October 9, 2010 at 16:07

-Savaris-
Quote by Saya606
Alicia: Naw, I like being a studd...


Carpi: Alicia: Hoe, chill out.!
So wait a second... Is that a guy or a girl?

I honestly cant tell...
on October 9, 2010 at 16:08
on October 9, 2010 at 16:08

Saya606
Quote by -Savaris-
So wait a second... Is that a guy or a girl?

I honestly cant tell...
Alicia: I' m a girl!
I' m a studd, Niqqa.


Momo: Girl.
on October 9, 2010 at 16:08

-Savaris-
Quote by capriXstevens
what?
Yeah i didnt understand anything you typed either...
on October 9, 2010 at 16:08

capriXstevens
Quote by Saya606
Alicia: Naw, I like being a studd...


Carpi: Alicia: Hoe, chill out.!
eyy its not my fault they're good songs lol..
on October 9, 2010 at 16:09

-Savaris-
Quote by Saya606
Alicia: I' m a girl!
I' m a studd, Niqqa.


Momo: Girl.
But girls arent studs... Ive never heard a girl call herself a stud... A stud is a male... That just makes no sense...
on October 9, 2010 at 16:10

Saya606
Quote by capriXstevens
eyy its not my fault they're good songs lol..
Alicia: Dhat shyt isn't funneh, dhat shyt is nasty!


Savaris:: Alicia: I know, I' am a studd, cuz I look lyke a boy.


Momo: <3 I love ha!
on October 9, 2010 at 16:11

-Savaris-
Quote by Saya606
Alicia: Dhat shyt isn't funneh, dhat shyt is nasty!


Savaris:: Alicia: I know, I' am a studd, cuz I look lyke a boy.


Momo: <3 I love ha!
Yeaah... Thats pretty sad...
on October 9, 2010 at 16:12

Saya606
Quote by -Savaris-
Yeaah... Thats pretty sad...
Alicia: Lmfao, Dese site is full of hataz &&nd lamez. I dnt even kno y Moesha qt on dys site tuh tlk tuh dese hataz.
DAYUUU, SAVARIS HAVES NUTHINq ON MEH. Bruh, Bruh.


Momo: Your sad. :)
on October 9, 2010 at 16:13
on October 9, 2010 at 16:13

ino_pig1234567
*falls out of tree* AH! *hits head* Gah....ha guys
on October 9, 2010 at 16:14
on October 9, 2010 at 16:15

Saya606
Quote by ino_pig1234567
*falls out of tree* AH! *hits head* Gah....ha guys
Alicia: Damn, Bruh Bruh. Yhu hiot dhat ground so fukkinq hard, it made no damn sense, lmfao.
on October 9, 2010 at 16:15

-Savaris-
Quote by Saya606
Alicia: Damn, Bruh Bruh. Yhu hiot dhat ground so fukkinq hard, it made no damn sense, lmfao.
Diang pao ching fao ting pong dao. LMFAO!
on October 9, 2010 at 16:16

Saya606
Quote by -Savaris-
Diang pao ching fao ting pong dao. LMFAO!
Alicia: Yhu trynna tlk black?
Wnt meh tuh help ya?


Momo: o.O" wTF R U SAYINqq
on October 9, 2010 at 16:17

ino_pig1234567
Quote by Saya606
Alicia: Damn, Bruh Bruh. Yhu hiot dhat ground so fukkinq hard, it made no damn sense, lmfao.
*sticks my tongue out at you* Meanie! lolz whatz up?
[ Page 89/254 ]       23 45 88 89 90 131 172      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003-2015


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker