Do you like the images with news posts idea?





Login to vote.
  Votes: 50  
  Started on: 12-12-2012  
on February 3, 2013 at 01:28

kisume102
I just remembered the password to this account..... It was the name of my ex :(
on February 3, 2013 at 01:29

DemonSpawn
Quote by kisume102
I just remembered the password to this account..... It was the name of my ex :(
aw
on February 3, 2013 at 01:32

kisume102
Quote by DemonSpawn
"Sorry.Didnt mean to startle you." She sat next to him and smile. "Do you mind if i sit here?"
"You didn't scare me." Kisume said with his arms crossed. "An yeah whatever.. You can sit here."
on February 3, 2013 at 01:35

DemonSpawn
Quote by kisume102
"You didn't scare me." Kisume said with his arms crossed. "An yeah whatever.. You can sit here."
She smiles lightly and looks at the sky.
"I have been going around looking for strange events.has anything weird happen here?"
on February 3, 2013 at 01:35

darkboy156
Holy shit, Kisume's here, sup?

nijyuu-shoutai.zzl.org/images/emoticons/wary.gif
on February 3, 2013 at 01:36

kisume102
Quote by darkboy156
Holy shit, Kisume's here, sup?

nijyuu-shoutai.zzl.org/images/emoticons/wary.gif
Whats up bro?
on February 3, 2013 at 01:40

darkboy156
Quote by kisume102
Whats up bro?
Not much, just chillen ;D

how's the band thing working out?
on February 3, 2013 at 01:41

kisume102
Quote by DemonSpawn
She smiles lightly and looks at the sky.
"I have been going around looking for strange events.has anything weird happen here?"
The shadowy figure came to mind but Kisume assumed that it was just some girl that was up to no good. "Nah" he said. His phone rang but he ignored it. 'fuck that its probably my pack leader wondering where the fuck I am.' he thought to himself..
on February 3, 2013 at 01:42

kisume102
Quote by darkboy156
Not much, just chillen ;D

how's the band thing working out?
Dude I haven't been in a band since July lol we broke up xD
on February 3, 2013 at 01:44

darkboy156
Quote by kisume102
Dude I haven't been in a band since July lol we broke up xD
shit, really? man, I have you added on FB and I don't even know what the hell's happening on your life. All I've seen is a lot pictures, god knows what the fuck is happening on those.
on February 3, 2013 at 01:45

DemonSpawn
Quote by kisume102
The shadowy figure came to mind but Kisume assumed that it was just some girl that was up to no good. "Nah" he said. His phone rang but he ignored it. 'fuck that its probably my pack leader wondering where the fuck I am.' he thought to himself..
"Aw thats to bad"
She got up and walked up a little. "I was looking for any strange events because of the series of kidnappings.Oh well"
on February 3, 2013 at 01:45

kisume102
WHats your facebook name?
on February 3, 2013 at 01:48

darkboy156
Quote by kisume102
WHats your facebook name?
Well now you know.
nijyuu-shoutai.zzl.org/images/emoticons/wary.gif
on February 3, 2013 at 01:50

kisume102
Quote by DemonSpawn
"Aw thats to bad"
She got up and walked up a little. "I was looking for any strange events because of the series of kidnappings.Oh well"
Kisume was amused at the fact that she was looking for his asshole pack leader. Kisumes eyes opened wide. This could be it. His chance to take Izgada down for goon.. His chance to be free. "Wait..." He called
on February 3, 2013 at 01:51

kisume102
Quote by darkboy156
Well now you know.
nijyuu-shoutai.zzl.org/images/emoticons/wary.gif
haha
on February 3, 2013 at 01:53

DemonSpawn
Quote by kisume102
Kisume was amused at the fact that she was looking for his asshole pack leader. Kisumes eyes opened wide. This could be it. His chance to take Izgada down for goon.. His chance to be free. "Wait..." He called
She turned around, "yes?"
on February 3, 2013 at 01:55

szayelaporro
*yawns*
[ Page 163/203 ]       41 82 162 163 164 173 183      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker