Do you like the new Chat?




Login to vote.
  Votes: 49  
  Started on: 02-18-2013  
on March 19, 2013 at 18:54

imanga
Quote by imanga
Like I don't care about that cause I have moved on, and now I have a lovely wife and a beautiful little girl
*Look*
on March 19, 2013 at 18:56

-Silas-
Quote by imanga
Like I don't care about that cause I have moved on, and now I have a lovely wife and a beautiful little girl
So you're a family man now? That's cool. It nullifies the partially racist comment you posted a short while ago.
on March 19, 2013 at 18:58

imanga
Quote by -Silas-
So you're a family man now? That's cool. It nullifies the partially racist comment you posted a short while ago.
Yup, and it wasn't racist it was a stereotype
on March 19, 2013 at 19:10

-Silas-
Quote by imanga
Yup, and it wasn't racist it was a stereotype
Fuck you.
on March 19, 2013 at 19:16

imanga
Quote by -Silas-
Fuck you.
Hey all stereotypes come from a little bit of truth
on March 19, 2013 at 19:18

Emmgar
Racism and stereotypes are really sad if you ask me, something no one have done... Anyway I'm gone
on March 19, 2013 at 19:23

imanga
Quote by Emmgar
Racism and stereotypes are really sad if you ask me, something no one have done... Anyway I'm gone
It's not sad, their what make movies great
on March 19, 2013 at 20:41

kyo456
Quote by -Silas-
That's because I really don't reel like typing that shit man. It would take a lot of explaining so fuck it. And fuck wolf.
This is looking more and more like old kun as the days go by.
on March 19, 2013 at 20:47

kyo456
Quote by imanga
It's not sad, their what make movies great
Why do you take this guy serious Silas?
on March 19, 2013 at 21:04

-Silas-
Quote by kyo456
Why do you take this guy serious Silas?
Dude I'm not takin anybody seriously. I was actually about to keep insulting him until he brought up his life story about being a family man.
on March 19, 2013 at 21:05

kyo456
Quote by -Silas-
Dude I'm not takin anybody seriously. I was actually about to keep insulting him until he brought up his life story about being a family man.
Lmao I think that shit is hilarious, next Kiko is going to be a tycoon billionaire.
on March 19, 2013 at 21:11

-Silas-
Quote by kyo456
Lmao I think that shit is hilarious, next Kiko is going to be a tycoon billionaire.
I know man. First wolf starts going on about his dead mom, then manga brings his wife and child into it, next kiko's gonna be telling me he's a minister n shit this is ridiculous. If I didn't already go through the father thing I'd have probably sliced his wife and child the fuck up along with him but it's not that serious. Maturity sucks man.
on March 19, 2013 at 21:21

kyo456
Quote by -Silas-
I know man. First wolf starts going on about his dead mom, then manga brings his wife and child into it, next kiko's gonna be telling me he's a minister n shit this is ridiculous. If I didn't already go through the father thing I'd have probably sliced his wife and child the fuck up along with him but it's not that serious. Maturity sucks man.
Maturity doesn't suck, it's just boring in this particular situation lol I remember when I would have took the initiative a long time ago to start dissing people but I lost the drive, you're older than me and I'm surprise you still have it even.
on March 19, 2013 at 21:23

-Silas-
Quote by kyo456
Maturity doesn't suck, it's just boring in this particular situation lol I remember when I would have took the initiative a long time ago to start dissing people but I lost the drive, you're older than me and I'm surprise you still have it even.
I mean, when a guy says "Figures a black man would have bullets" I mean that's a cut no matter how you say it. Then wolf asking "how did you unlock retard" I mean I'm not the only one cutting here but these guys just suck at it.
on March 19, 2013 at 21:25

-Silas-
Yeah fuck it I'm done trying to cut. I'm back to mellow silas that really doesn't give a fuck.
on March 19, 2013 at 21:32

kyo456
hahahah good luck keeping that up
on March 19, 2013 at 21:37

-Silas-
Quote by kyo456
hahahah good luck keeping that up
No, seriously. I'm done man. Then you hop out of the atheism closet talkin that agnostic bullshit I oughta slap the shit outchu.
[ Page 81/96 ]       21 41 80 81 82 85 89      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker