Do you own any Naruto video games?





Login to vote.
  Votes: 196  
  Started on: 04-22-2010  
on May 28, 2010 at 03:08

IKCJJTTTT
Quote by Love_Ya
Um...hey...?=^_^=
you are so beautiful...
on May 28, 2010 at 03:08

niki_mei
spica: kinda tired...i wanna stay up. Bored. Sad.
on May 28, 2010 at 03:09

IKCJJTTTT
Quote by spica_chochimaru
Tired, I'm glad school is over for now. I'm also a bit irritated with my computer. What about you?
i have missed u so much- you look good in the dark by the way:embarressed
on May 28, 2010 at 03:09

spica_chochimaru
Quote by Love_Ya
Hey..wats up?
Ummmm nice hi...haha. Just exploring the interenet before I go to sleep. What about you?
on May 28, 2010 at 03:10

silence_tear
Quote by Smexy-Ino
that's good and yush :D and okies

JJ: um...good u?
back :D
on May 28, 2010 at 03:10

Love_Ya
Quote by niki_mei
sky: eh...almost cried in therapy.... O.o
Oh..well I got in trouble fir using a sexual reference...I calledmy bff 'baby' n I got yelled at n threatined suspenstion...
on May 28, 2010 at 03:11

spica_chochimaru
Quote by niki_mei
spica: kinda tired...i wanna stay up. Bored. Sad.
Why do you want to stay up?
on May 28, 2010 at 03:11

niki_mei
david: -tackle hugs- hiya wb ^^
on May 28, 2010 at 03:11

IKCJJTTTT
Quote by Love_Ya
Oh..well I got in trouble fir using a sexual reference...I calledmy bff 'baby' n I got yelled at n threatined suspenstion...
wow...your a naughty little girl arnt u?:embarressed
on May 28, 2010 at 03:12

Love_Ya
Quote by IKCJJTTTT
you are so beautiful...
Why does everyone keep saying that...? I'm fat n have huge ass thighs n hips...

Spica: pooh kewl
on May 28, 2010 at 03:12

spica_chochimaru
Quote by IKCJJTTTT
i have missed u so much- you look good in the dark by the way:embarressed
Haha thanks!
It's been long. Still hitting on every girl?
on May 28, 2010 at 03:12

silence_tear
Quote by niki_mei
david: -tackle hugs- hiya wb ^^
thank you XD*hugs*
on May 28, 2010 at 03:13

niki_mei
spica: so i dont cry....well i might end up anyway.

Sky: damn...o.o
on May 28, 2010 at 03:14

spica_chochimaru
Quote by niki_mei
spica: so i dont cry....well i might end up anyway.

Sky: damn...o.o
Things aren't going well in your life?
on May 28, 2010 at 03:15

BEYONDBDAY
hewo XD
on May 28, 2010 at 03:15

niki_mei
david: ^^. Im so sad....but idk y...

Sky: u r pretty. Way prettier than me.
on May 28, 2010 at 03:16

niki_mei
spica: exactly right. Nope not at all...
[ Page 715/1418 ]       179 358 714 715 716 891 1067      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker