Do you read the Naruto manga series?

Yes (391 / 68%)
No (80 / 14%)
Sometimes. I've read a few chapters in the past (74 / 13%)
No, but I plan to start now (28 / 5%)
  Votes: 574  
  Started on: 08-18-2009  
on September 28, 2009 at 23:11

Kitsey-Chan
Quote by Blood_Fox666
Hello there :O!
Heyo! ;)

@Wolfay: Haha, honestly, I don't know, just felt like saying that. Don't have a bf, or brother, have the worst sister ever.

@Hiro: Np, and nuffin.
on September 28, 2009 at 23:11

Blood_Fox666
Quote by -Wolfay-
Aww who would this be then..? Ur bro? Ur BF? D:
gosh your good :P
on September 28, 2009 at 23:11

Blood_Fox666
Quote by Kitsey-Chan
Heyo! ;)

@Wolfay: Haha, honestly, I don't know, just felt like saying that. Don't have a bf, or brother, have the worst sister ever.

@Hiro: Np, and nuffin.
How is you? :D
on September 28, 2009 at 23:11

-Wolfay-
Quote by Kitsey-Chan
@Wolfay: Haha, honestly, I don't know, just felt like saying that. Don't have a bf, or brother, have the worst sister ever.
I see i see lol... Very random and odd...

@Blood fox: Good at what? Dx
on September 28, 2009 at 23:12

Kitsey-Chan
Quote by Blood_Fox666
How is you? :D
I is good! x3

@Wolfay: Yeah that's me.
on September 28, 2009 at 23:12

*Tainted-Love*
Quote by Diva606
Srry but victor is my #1 BESTIE
ur #1 gf
Damn right I'm number one :)
*hugs you*
Omg.
Are you feeling better today???
on September 28, 2009 at 23:12

Blood_Fox666
Quote by -Wolfay-
I see i see lol... Very random and odd...

@Blood fox: Good at what? Dx
Never you mind cuase i is better :D
on September 28, 2009 at 23:13

-Wolfay-
Quote by Kitsey-Chan
@Wolfay: Yeah that's me.
I see... Hmmm... Pretty i guess... *shrugs*
on September 28, 2009 at 23:13

hiro-kun!
allon: he he he
on September 28, 2009 at 23:13

-Wolfay-
Quote by Blood_Fox666
Never you mind cuase i is better :D
Lame
on September 28, 2009 at 23:14

Blood_Fox666
Quote by *Tainted-Love*
I love my lame job! x3

@Ryan:: Teehee :)

@Allon:: What happened to Sora???
:D!
on September 28, 2009 at 23:14

Kitsey-Chan
Quote by -Wolfay-
I see... Hmmm... Pretty i guess... *shrugs*
-Shrugs too- Sure? Lol.

@Allon: Why so giggley?? :D
on September 28, 2009 at 23:14

Blood_Fox666
Quote by Kitsey-Chan
I is good! x3

@Wolfay: Yeah that's me.
I is very good thanks.. Whats your name? :D
on September 28, 2009 at 23:15

-Wolfay-
Quote by Kitsey-Chan
-Shrugs too- Sure? Lol.
Uhhyeah...

Im out~
on September 28, 2009 at 23:15

hiro-kun!
allon: sora still here!

sora: i know say the earth is a cube!

allon: wtf, u cant change a sceintific law!

sora: yes u can! if u go to obababama and say u want it changed!

allon: no, no u cant
on September 28, 2009 at 23:15

ryo456
hello...
on September 28, 2009 at 23:16

Diva606
no im throwin up now ima call DAVID OR JEREMY WHOEVER OR U
[ Page 1788/2843 ]       447 894 1787 1788 1789 2052 2316      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker