Do you read the Naruto manga series?

Yes (391 / 68%)
No (80 / 14%)
Sometimes. I've read a few chapters in the past (74 / 13%)
No, but I plan to start now (28 / 5%)
  Votes: 574  
  Started on: 08-18-2009  
on September 30, 2009 at 03:13

Edelc19
I WAS BORN IN A HOSPITAL. :D

@second post:Lol srry
on September 30, 2009 at 03:13

aao
Quote by -Wolfay-
Its worse... D:
ok im a guy named Angel how is tht worse than urs
on September 30, 2009 at 03:14

ToshiroXMomo
Quote by aao
ok im a guy named Angel how is tht worse than urs
wats ur last name?
on September 30, 2009 at 03:14

netie_14
Quote by aao
ok im a guy named Angel how is tht worse than urs
my dad's name is angel
on September 30, 2009 at 03:14

-Wolfay-
Quote by aao
ok im a guy named Angel how is tht worse than urs
What the fuck is wrong with Angel lol... Ur just putting up this whole convo 2 brag... Fucking idiot lol...
on September 30, 2009 at 03:14

EmoTeddybear
Quote by AntiHeroFatality
Do I need to tone it done for ur lard filled cranium? Ok. B-I-T-C-H.

Wolfay: Not joking neither os I guess I SHOULD be a comedian.
*claps*u can spell now try this f-a-g-g-e-t a-s-s b-i-t-c-h n-e-e-d-s t-o g-o b-a-c-k a-n-d d-i-g m-i-c-h-a-e-l j-a-c-k-s-o-n u-p a-n-d a-s-s r-a-p-e h-i-m l-i-k-e a-l-l-w-a-y-s
on September 30, 2009 at 03:15

netie_14
Quote by EmoTeddybear
*claps*u can spell now try this f-a-g-g-e-t a-s-s b-i-t-c-h n-e-e-d-s t-o g-o b-a-c-k a-n-d d-i-g m-i-c-h-a-e-l j-a-c-k-s-o-n u-p a-n-d a-s-s r-a-p-e h-i-m l-i-k-e a-l-l-w-a-y-s
lol
on September 30, 2009 at 03:15

AntiHeroFatality
Quote by EmoTeddybear
*claps*u can spell now try this f-a-g-g-e-t a-s-s b-i-t-c-h n-e-e-d-s t-o g-o b-a-c-k a-n-d d-i-g m-i-c-h-a-e-l j-a-c-k-s-o-n u-p a-n-d a-s-s r-a-p-e h-i-m l-i-k-e a-l-l-w-a-y-s
Why u hating on Michael? Wtf did he do to u?
on September 30, 2009 at 03:16

Edelc19
Nice
on September 30, 2009 at 03:16

ToshiroXMomo
Quote by EmoTeddybear
*claps*u can spell now try this f-a-g-g-e-t a-s-s b-i-t-c-h n-e-e-d-s t-o g-o b-a-c-k a-n-d d-i-g m-i-c-h-a-e-l j-a-c-k-s-o-n u-p a-n-d a-s-s r-a-p-e h-i-m l-i-k-e a-l-l-w-a-y-s
leave MJ alone hes D-E-A-D-!-!
on September 30, 2009 at 03:16

-EdwardCullen-
Quote by AntiHeroFatality
Why u hating on Michael? Wtf did he do to u?
Hey asshole..why dont u leave the girl alone?......after all.she is my girlfreind....so why dont u pick on someone..other..than her ?..is that ok with u jerk?.
on September 30, 2009 at 03:17

AntiHeroFatality
I mean I know why ur hatin on me(cuz u want my nuts) But why u gotta be disrespecting the dead?
on September 30, 2009 at 03:17

Edelc19
Say bye if u want me to leave.
on September 30, 2009 at 03:18

ToshiroXMomo
Quote by Edelc19
Say bye if u want me to leave.
no stay on!!!
on September 30, 2009 at 03:18

aao
Quote by ToshiroXMomo
wats ur last name?
my full name is Angel Alfredo Ocasio
on September 30, 2009 at 03:18

AntiHeroFatality
Quote by -EdwardCullen-
Hey asshole..why dont u leave the girl alone?......after all.she is my girlfreind....so why dont u pick on someone..other..than her ?..is that ok with u jerk?.
Fuck u 2 bitch I dont give a shit kyuubi Dustin or w/e the fuck ur fuckin name is. U 2 r like squirrels.
on September 30, 2009 at 03:19

ToshiroXMomo
Quote by aao
my full name is Angel Alfredo Ocasio
ok nevermind
[ Page 1845/2843 ]       462 923 1844 1845 1846 2095 2344      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker