Do you use Facebook?





Login to vote.
  Number of votes: 52  
  Started on: 10-21-2010  
on October 27, 2010 at 20:08

SpazticNoodle
Quote by !iMomo!i
Dhatz not wut yhu said wwen yhu were suckinqq on myy fukkinqq pussyy last niqht, yhu dirtyy hoe, yhu wanna tlk shyt, yhu cum tuh dha fukkinqq hoood &&nDD tlk dhat shyt den, CUM TUH DHA FUKKINqq hood since yhu can tlk all dhat fukkinqq shyt on dha damn computer, tlk shyt tuh me on dha phn or in real life bytch, coz yhu know yhu aint qon do shyt!
&&nDD bytch please, I kno I' m crazyy, I' ll beat ya ass, &&nDD I dnt give a fukk if I do go tuh fukkinqq jail, I' m dha bhaddest bytc hhere, not yhu, I run dys shyt rite here, yhu dnt run shyt, &&nDD yet yhu tryinnna run me off dha fukkinqq computer, bytch yhu must fukking stupid!
Yhu aint shyt, yhur nothinqq but a pussyy, dhatz y yo azz cnt get no fukkinqq man coz yhur ass be always cheatinqq &&nDD shyt, bytch grow a fukkinqq pussyy, &&nDD den cum tuh me bout being crazyy, I bee seeinqq yhur ass out in dha fukkinqq streetz! Bytch qet a fukkinqq life, yhur ass aint shyt, and tlk sum more shyt, I' ll beat yhu, yhu wont say dhat shyt tuh myy face hoe, if yhu think yhu have dha fukking guts cum tuh dha fukkinqq hood bytch, cuz yhu know yhur sorry ass is stupid, &&nDD i' m qoinq tuh end it lyke dys, yhu wanna tlk shyt den squaDD up den hoe, SquaDD up, since yhu got dha fukkinqq guts tuh curse me out, den SQUADD up, i' m readyy tuh beat dhat white ass tuh dayy. CUZ YHU AINT GON TOUCH ME, I CAN TELL YHU DHAT RIGHT NOW DHATZ NO FUKKING PROMISE DHATZ A FUKKING FACT BYTCH.
I' m done tlking tuh yo stupid ass.
Maaan you got issues!
on October 27, 2010 at 20:11

!iMomo!i
Dayuum, I told dhat bytch off &&nDD all Lauren can say is. "Maaan, yhu qot sum issues" Bytch yhu stupid, lmfao.
I cnt wait tuh show dys shyt tuh DUB, &&nDD Confan, dey qoinq tuh be rollinqq!
on October 27, 2010 at 20:11

SpazticNoodle
Quote by !iMomo!i
Dayuum, I told dhat bytch off &&nDD all Lauren can say is. "Maaan, yhu qot sum issues" Bytch yhu stupid, lmfao.
I cnt wait tuh show dys shyt tuh DUB, &&nDD Confan, dey qoinq tuh be rollinqq!
on October 27, 2010 at 20:14

!iMomo!i
Well, I' m bout tuh qo on a different site, Aye, for all yhu people out dere who seen dys shyt, hell yea I told dhat pussy ass niqqa off &&nDD I dare ha tuh cum tuh dha fukkinqq hood or call myy cell phn, I' ll beat dhat bytch so badlyy, she wouldn't kno dha difference between purple and Green, lmfao. Dhat bytch stupid.
on October 27, 2010 at 20:14

Kiko-
Quote by !iMomo!i
Hell yeah, Now yhu know yhu know how tuh read dys fukkinqq writinqq, yhu aint stupid kiko.
Shit man reading your writing is worse then looking into a strobe light when its flashing.
on October 27, 2010 at 20:15

Kiko-
Quote by SpazticNoodle
Maaan you got issues!
I hope you two aren't related
on October 27, 2010 at 20:15

!iMomo!i
Quote by Kiko-
Shit man reading your writing is worse then looking into a strobe light when its flashing.
Alright, I' ll type right.
But when my friends come online, I' m going to have to go back talking like I was the first time alright. :)
Blaxxx said he might come online tonight, so he's coming on tonight yay!
on October 27, 2010 at 20:16

!iMomo!i
Quote by Kiko-
I hope you two aren't related
Don't compare me to that bitch, I ain't stupid like her, And sure is not FAKE AS HER EITHER!
on October 27, 2010 at 20:16

SpazticNoodle
Quote by Kiko-
I hope you two aren't related
not at all. o-o
on October 27, 2010 at 20:18

Kiko-
Quote by !iMomo!i
Alright, I' ll type right.
But when my friends come online, I' m going to have to go back talking like I was the first time alright. :)
Blaxxx said he might come online tonight, so he's coming on tonight yay!
You guys need to die soon.
on October 27, 2010 at 20:19

Kiko-
Quote by SpazticNoodle
not at all. o-o
Cool, so I can actually talk to you without worrying about my eyesight.
on October 27, 2010 at 20:19

!iMomo!i
Quote by Kiko-
You guys need to die soon.
Bytch stop yhur hatinqq yhu just maDD cuz nobodyy on dha fukkinqq site lykes yhu.
Dhat onlyy person dhat lykes yhu in dhat Queenofneour or some shyt like that. Bytch yhu stupid just lyke Lauren.
on October 27, 2010 at 20:20

!iMomo!i
Oh shyt, Gotta bounce, dha boiifriend is at dha house.
on October 27, 2010 at 20:20

SpazticNoodle
Quote by Kiko-
Cool, so I can actually talk to you without worrying about my eyesight.
Haha. Yup.
on October 27, 2010 at 20:23

!iMomo!i
Kiko:; really Yhur saying im ugly, Yhu haven't even seen a pic of dys hoe. but hey dhatz yhur opoinon on dha hoe.
DUCEZ I LUV YHU HATERS!
on October 27, 2010 at 20:27
on October 27, 2010 at 20:29

Kiko-
Quote by !iMomo!i
Bytch stop yhur hatinqq yhu just maDD cuz nobodyy on dha fukkinqq site lykes yhu.
Dhat onlyy person dhat lykes yhu in dhat Queenofneour or some shyt like that. Bytch yhu stupid just lyke Lauren.
Well i can name a list of people that like me.
[ Page 62/69 ]       16 31 61 62 63 64 66      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2013


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker