Do you use IRC?

Yes (265 / 17%)
No (352 / 22%)
Sometimes, not very often though (119 / 7%)
I don't know what IRC is (865 / 54%)
  Votes: 1601  
  Started on: 11-29-2008  
  Ended on: 12-22-2013  
on August 13, 2009 at 16:32

-Wolfy-
Quote by kisume102
xD

katdeluna: io know i spelled wight wrong...
... Do u mean "white" ..?
on August 13, 2009 at 16:32

Kat_DeLuna1993
Quote by -Wolfy-
And thats all u got to come with... A typo... Thats sad...
no i way better things to do instand of looking at a wannabe tough guy
on August 13, 2009 at 16:32

360VIC
@kat_deluna:how do u kno saya?? U made ur account yesterday and ur already a whore and every1 hates u...wow u really r a screw up, in reality r u like dis 2 cause I think u should commit suicide, it wouldn't solve ur problems but it would make all of us happy here on kun
on August 13, 2009 at 16:33

kisume102
Quote by -Wolfy-
Is that actually u..?

Cuz if so... Why do u put a picture of urself on a random chat forum like this..?
idk o.o (yes thats me)
on August 13, 2009 at 16:33

deidara61
Quote by Kat_DeLuna1993
wat r u tlking about i first found by this one out about this site frm a friend n i get yelled at by this one chick named"saya606&q uot;n u r calling me a whore tlk 2 "saya606"s he's the whore not me.
wow i ca barley understand a word ur sayin theres a word we use for bitches like u here in NYC its called bean dip its the racist term for mexicans and thats what u are bean dip ur no better than the ppl climbing over the fence or being smuggled in trucks
on August 13, 2009 at 16:33

-Wolfy-
Quote by Kat_DeLuna1993
no i way better things to do instand of looking at a wannabe tough guy
Doubtful... But ok..?
on August 13, 2009 at 16:33

Kat_DeLuna1993
Quote by Misha-San!
I'm so not fucking scared of a 13 year old beaner cunt like you!! XD I'm a 19 year old, you're just a trembling lil bitch!! XD
i bet u will if u were in the hospital 4 gettting the shit beat out of u by a 13yr old
on August 13, 2009 at 16:34

Misha-San!
Quote by Kat_DeLuna1993
i bet u will if u were in the hospital 4 gettting the shit beat out of u by a 13yr old
Lmfao, the beaner thinks she can beat me upp!! XD Gawd cunt you're stupider then I thought!! XD
on August 13, 2009 at 16:34

-Wolfy-
Quote by kisume102
idk o.o (yes thats me)
Well then answer my damn followup question! D=<

Lol...
on August 13, 2009 at 16:34

Kat_DeLuna1993
Quote by 360VIC
@kat_deluna:how do u kno saya?? U made ur account yesterday and ur already a whore and every1 hates u...wow u really r a screw up, in reality r u like dis 2 cause I think u should commit suicide, it wouldn't solve ur problems but it would make all of us happy here on kun
cuz she was posting to me saying"idfc about ur ava or my name"n shes the whore i've heard.
on August 13, 2009 at 16:35

kisume102
Quote by -Wolfy-
... Do u mean "white" ..?
sorry i took a retards word, he told me to spell it "wight" and i mis read her post, thats how freakin tired i am Dx
on August 13, 2009 at 16:35

deidara61
Quote by Kat_DeLuna1993
It wouldn't be funny if a 13yr old Spanish girl could kick ur ass.
u couldent do sht bitch
on August 13, 2009 at 16:35

Kat_DeLuna1993
Quote by deidara61
wow i ca barley understand a word ur sayin theres a word we use for bitches like u here in NYC its called bean dip its the racist term for mexicans and thats what u are bean dip ur no better than the ppl climbing over the fence or being smuggled in trucks
...wateva i dont need to take this frm a guy that thinks he cool but he's just a nobody is real life to ur mom or dad.
on August 13, 2009 at 16:35

360VIC
@saya:wow ur pathetic, u took saya's avatar just 2 look hot(ur not)dat just proves dat in reality u must be look like a ogre from Shrek
on August 13, 2009 at 16:35

-Wolfy-
Quote by kisume102
sorry i took a retards word, he told me to spell it "wight" and i mis read her post, thats how freakin tired i am Dx
O.O I have never been THAT tired!
on August 13, 2009 at 16:36

Kat_DeLuna1993
Quote by deidara61
u couldent do sht bitch
i bet i can beat ur ass to wit one hand behind my back.
on August 13, 2009 at 16:36

niki_grrl
Quote by Kat_DeLuna1993
i bet u will if u were in the hospital 4 gettting the shit beat out of u by a 13yr old
w/e im mixed with alot of shit and i could beat your dumbass xDDD im 12 for god sake i took martial arts for 2 yrs then got kicked out cause i kicked my sensei in the nuts on accident. Like a bitch like u could beat me up. yea right. hey think about this do u think u can take on all of us huh? huh bitch?
[ Page 250/732 ]       63 125 249 250 251 371 491      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker