Do you use IRC?

Yes (265 / 17%)
No (352 / 22%)
Sometimes, not very often though (119 / 7%)
I don't know what IRC is (865 / 54%)
  Votes: 1601  
  Started on: 11-29-2008  
  Ended on: 12-22-2013  
on August 16, 2009 at 10:01

Silas_17
Quote by kisume102
yeah me to...but mabe i have somemore...idk. yeah imma go in a wile
I have one more 7 hour energy shot. . . and some chocolates i didn't finish from work lol i had a stomachache. . .
on August 16, 2009 at 10:03

aao
Quote by kisume102
im mean to whoever the the fuck i wanna be mean to, in this case you....
shut the fuck up ur a big man talking alot of shit to a girl
on August 16, 2009 at 10:04

kisume102
Quote by Silas_17
I have one more 7 hour energy shot. . . and some chocolates i didn't finish from work lol i had a stomachache. . .
lol i have 2 more drinks...xD partyyy
on August 16, 2009 at 10:06

Silas_17
Quote by kisume102
lol i have 2 more drinks...xD partyyy
i just drank my last energy shot and i think i gotta take a shit
on August 16, 2009 at 10:07

Silas_17
I like how we just can catty out lol
on August 16, 2009 at 10:08

mizyuki
...
on August 16, 2009 at 10:10

kisume102
Quote by Silas_17
i just drank my last energy shot and i think i gotta take a shit
lmfao...wow
on August 16, 2009 at 10:11

kisume102
shit.
on August 16, 2009 at 10:15

kisume102
aao says just because i used the term "cutt your ass" means i copy silas...fag
on August 16, 2009 at 10:17

kisume102
he feel asleep, lol
on August 16, 2009 at 10:17

Silas_17
when
on August 16, 2009 at 10:18

kisume102
Quote by Silas_17
when
im pm's
on August 16, 2009 at 10:19

kisume102
in pm's*
on August 16, 2009 at 10:19

mizyuki
watz up pplz
on August 16, 2009 at 10:20

kisume102
are you from virginia?
on August 16, 2009 at 10:21

mizyuki
r u from virginia?
on August 16, 2009 at 10:22

kisume102
Quote by mizyuki
r u from virginia?
not you, i ment Silas
[ Page 527/732 ]       132 264 526 527 528 579 630      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker