Family Guy or The Simpsons?




Login to vote.
  Number of votes: 133  
  Started: 03-25-2011  
on May 20, 2011 at 10:08

-Silas-
Comments: 1521
Quote by inuyashab-vanz
this is some science stuff, lol
and almost everyone, almost everyone ...
lmao this shit is random.
I got them from the show The Whitest kids U Know lol that shit is hilarious.
on May 20, 2011 at 19:35

Blaxxx
Comments: 2013
Quote by -Silas-
Hohohooooo you want my dick sooo bad I can feel it. You're a fucking freak Lokyilo I just realized that. Get the hell outta here you better go grab your toys and go to the playpen you know you have gonorrhea. Keep that shit over there.
damn silas you crazy.
on May 20, 2011 at 20:42

CalenNeal
Comments: 576
yo
on May 20, 2011 at 20:47

-Silas-
Comments: 1521
Quote by Blaxxx
damn silas you crazy.
I am?? Wow thanks man I appreciate that.
on May 20, 2011 at 20:48

-Silas-
Comments: 1521
Please don't think that I'm making this stuff up, I got all my "crazy" material from The Whitest Kids U Know! Look it up on Youtube they're arguably the funniest thing on the internet.
on May 20, 2011 at 21:33

Lokyilo
Comments: 7423
Quote by -Silas-
Hohohooooo you want my dick sooo bad I can feel it. You're a fucking freak Lokyilo I just realized that. Get the hell outta here you better go grab your toys and go to the playpen you know you have gonorrhea. Keep that shit over there.
lol
i see someone's trying to go around starting something again
(by the way, u should have noticed that i was a freak a looooong time ago :D i guess that makes two of us now, huh?)

:)
on May 20, 2011 at 22:53

spica_chochimaru
Comments: 17924
Walking on sunshine~
on May 20, 2011 at 23:00

360VIC
Comments: 5895
Fellatio-smart term for blow job.........soo yeah, i think we learned something today lol
on May 20, 2011 at 23:04

-Silas-
Comments: 1521
Quote by Lokyilo
lol
i see someone's trying to go around starting something again
(by the way, u should have noticed that i was a freak a looooong time ago :D i guess that makes two of us now, huh?)

:)
Uhhhh, I guess
Wait what're you talking about again?
on May 20, 2011 at 23:06

ino_pig1234567
Comments: 5261
on May 20, 2011 at 23:07

Blaxxx
Comments: 2013
Quote by Lokyilo
lol
i see someone's trying to go around starting something again
(by the way, u should have noticed that i was a freak a looooong time ago :D i guess that makes two of us now, huh?)

:)
You know what he means by freak right?
on May 21, 2011 at 00:26

IKCJJTTTT
Comments: 11960
on May 21, 2011 at 01:33

Soul_Dawner
Comments: 10925
on May 21, 2011 at 02:16

Lokyilo
Comments: 7423
v.v
well at least u guys aren't going around using the stupid 'oh' face
on May 21, 2011 at 02:25

CalenNeal
Comments: 576
DURANTULA!!!!
on May 21, 2011 at 02:27

Xcoco_pebblesX
Comments: 1571
:/
Wow.
on May 21, 2011 at 02:28

Lokyilo
Comments: 7423
excusee muwah?
[ Page 142/186 ]       36 71 141 142 143 153 164      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003-2015


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker