Topic: Scary Movies
No members browsing this topic.

Page 1 of 1
1
(#1) posted on April 1, 2013. - 18:40
Obito303



They are the most scary movies
LOL
(#2) posted on April 5, 2013. - 16:09
fathmathsana



OMG OMG! I JUST LUV SCARY MOVIES> THOSE ARE MY FAVOURITES
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
(#3) posted on April 7, 2013. - 18:25
Obito303



mine too
[
(#4) posted on April 8, 2013. - 17:02
Minato321



best movies
(#5) posted on June 7, 2013. - 17:59
Obito303



have any 1 of u watched the latest
scary movie 5
(#6) posted on June 7, 2013. - 23:25
fathmathsana



i think i watched it. THINK.
But yall should watch...
-Demon's night
-Grudge
-Evil dead
-Mama

Those r cooooooooooooool nd scary.
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
(#7) posted on June 8, 2013. - 11:49
Obito303



Quote by fathmathsana
i think i watched it. THINK.
But yall should watch...
-Demon's night
-Grudge
-Evil dead
-Mama

Those r cooooooooooooool nd scary.

have u watched grudge 3
american pie
best
(#8) posted on June 8, 2013. - 21:48
fathmathsana



I have watched grudge 3 but not American pie. yeah! grudge 3 was damn cool.
did u watched Grudge girl in black thats even awesome.
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
(#9) posted on June 9, 2013. - 06:45
Obito303



black?
(#10) posted on June 9, 2013. - 13:56
fathmathsana



yeah! grudge 3:GIRL IN BLACK its damn awesome nd sad.
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
(#11) posted on June 9, 2013. - 14:06
Obito303



she was very scary

(#12) posted on June 9, 2013. - 21:54
1 like
fathmathsana



Did u watched it?
nd it was not scary at all. lol!
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.

Page 1 of 1
1
Reply
Login to your Naruto-Kun account if you would like to post a reply to this topic. If you don't have an account, click here to register one.
WHO'S ONLINE
No members browsing the forum right now.
Admins online: 0 - Global Moderators online: 0 - Moderators online: 0 - Members online: 0 - Guests online: 14

Naruto-Kun Forums | 2013 - 2014