Question: wat does everyone think
2 votes as of May 27, 2013. 15:47.




Topic: NEW
No members browsing this topic.

Page 1 of 1
1
#1 | posted on: May 27, 2013. 15:47
fathmathsana



I think that some new games should be added here.
its so boaring playing the same games all the time
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
#2 | posted on: June 7, 2013. 17:55
Obito303



i want new games
bored playing this old games
pls add some new games
#3 | posted on: June 7, 2013. 23:22
fathmathsana



Yeah u r damn right obito.
NEW GAMES, NEW GAMES, NEW GAMES
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
#4 | posted on: June 8, 2013. 11:45
Obito303



yeahhh
new games
new games new games
#5 | posted on: June 10, 2013. 20:21
Ian



Sounds like a good idea, I'll start looking for some right now.

If anyone wants to suggest anyrhing specific, post it here.
#6 | posted on: June 10, 2013. 22:45
fathmathsana



Typer Shark game will be awesome. well if u wanna know about it then search it. its damn awesome nd a lil bit tricky lol
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
#7 | posted on: June 11, 2013. 11:50
Obito303



let me think
dont have any idea
lol
#8 | posted on: June 11, 2013. 15:05
fathmathsana



LOL!
if u have no idea then think nd post. ol
I want to be in the dark,
so no one will underestimate me.
#9 | posted on: June 19, 2013. 12:14
Obito303



new games
boredddd......
sana is begging u lol
pls

Page 1 of 1
1
Reply
Login to your Naruto-Kun account if you would like to post a reply to this topic. If you don't have an account, click here to register one.
WHO'S ONLINE
Low.
Admins online: 1 - Global Moderators online: 0 - Moderators online: 0 - Members online: 0 - Guests online: 18

Naruto-Kun Forums | 2013 - 2014