Have you used the forums yet?





Login to vote.
  Number of votes: 44  
  Started on: 02-23-2012  
on March 3, 2012 at 00:56

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
ROFL, you own momo-chan. so who's creepier? me or her?
-_- Both..
on March 3, 2012 at 00:57

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
i own both of u ladies. anyway u girls want to debate? like how russia owns and america sucks?
Fuck the Russians. They ain't any better.
on March 3, 2012 at 00:58

IKCJJTTTT
Quote by !iMomo!i
-_- Both..
you saying that chick even remotely compares to an 89 yr old perverted, sage, creepy basterd who created this dance? [url=http://www.yout ube.com/watch?v=tLPZ mPaHme0][/url]
on March 3, 2012 at 00:59

!iMomo!i
[quote=IKCJJTTTT]
you saying that chick even remotely compares to an 89 yr old perverted, sage, creepy basterd who created this dance? [url=http://www.yout ube.com/watch?v=tLPZ mPaHme0][/url] [/quote]Your no different from her. Being creepy, and asking all these weird ass questions. Both of y'all are weird.
on March 3, 2012 at 00:59

IKCJJTTTT
Quote by !iMomo!i
Fuck the Russians. They ain't any better.
so u admit americans r warmongers,racist,du mb as hell, ugly,fat, and bullies?
on March 3, 2012 at 01:00

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
so u admit americans r warmongers,racist,du mb as hell, ugly,fat, and bullies?
No, I'm just saying. Russians ain't nobody important. Americans got more nuclear weapons. So, Russians ain't got shit on us(:
on March 3, 2012 at 01:01

IKCJJTTTT
Quote by Haikai23
jj: shut the hell up you don't own shit


momo: i knew that...
...how the hell do u compare to my creepiness? i have a creepy level of over 11,ooo...u barely have a level of 30. Maybe momo-chan is the creepy one...
on March 3, 2012 at 01:01

Haikai23
i admit ...... i am quite creepy :3
i know someone your exact age momo .... wats your name any way ? here user is wolffangbite you should check her out or not shes pretty nice but she could curse a nigga out
on March 3, 2012 at 01:01

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
...how the hell do u compare to my creepiness? i have a creepy level of over 11,ooo...u barely have a level of 30. Maybe momo-chan is the creepy one...
I'm creepy? This goes for the 89 year old perv that's trying to get my number. Yeah, and you call me creepy.
on March 3, 2012 at 01:02

IKCJJTTTT
Quote by !iMomo!i
No, I'm just saying. Russians ain't nobody important. Americans got more nuclear weapons. So, Russians ain't got shit on us(:
barely more than russia, but it only takes one nuke to destroy a country. but thats just like an american, always resorting to violence in order to cover up their own inadequacies.
on March 3, 2012 at 01:03

!iMomo!i
Yeah, I'm about to go. You people are clearly out of it.
on March 3, 2012 at 01:04

IKCJJTTTT
Quote by Haikai23
i admit ...... i am quite creepy :3
i know someone your exact age momo .... wats your name any way ? here user is wolffangbite you should check her out or not shes pretty nice but she could curse a nigga out
wtf?! um...dont go pimpin out my girl like that. dam, who pimps out their own friends? u r a creep. but no where near my level.
on March 3, 2012 at 01:04

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
barely more than russia, but it only takes one nuke to destroy a country. but thats just like an american, always resorting to violence in order to cover up their own inadequacies.
-_-" Does it look like I give a fuck about your country? Exactly, didn't think so...
on March 3, 2012 at 01:05

IKCJJTTTT
Quote by !iMomo!i
-_-" Does it look like I give a fuck about your country? Exactly, didn't think so...
well americans r so dumb, they cant even spot russia on a map, so no wonder u dont know anything about it. ignorace is bliss isnt it?
on March 3, 2012 at 01:05

!iMomo!i
Quote by IKCJJTTTT
well americans r so dumb, they cant even spot russia on a map, so no wonder u dont know anything about it. ignorace is bliss isnt it?
-_-" Didn't i just say I didn't give a fuck about your cheap ass country?
on March 3, 2012 at 01:07

Haikai23
Quote by IKCJJTTTT
maybe momo-chan is the creepy one.....
yea, andim not even near being creepy like him..... i'm just nice creepy ...i think? am i?
on March 3, 2012 at 01:07

IKCJJTTTT
Quote by !iMomo!i
-_-" Didn't i just say I didn't give a fuck about your cheap ass country?
yea, and i just called americans ignorant...your point?
[ Page 21/61 ]       6 11 20 21 22 31 41      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2013


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker