How long ago did you find out about Naruto-Kun?

I've been here since the beginning (2003-2006) (33/80%)
I've been here for a couple of years (1/2%)
Sometime within the past few months (3/7%)
Sometime within the past few weeks (4/10%)
A couple of days ago (0/0%)
Just found this place today (0/0%)
  Number of votes: 41  
  Started: 01-27-2011  
on February 7, 2011 at 05:54

Smexy-Ino
good night Ryo, tell Kyo i love him and good night<3 (:
on February 7, 2011 at 05:59

ryo456
intergal(16*D*dD)=sq rt(9*D^8)/(3*D)

integrating the left side gives us:

8*(D^2)=sqrt(9*D^8)/ (3*D)

simplifying the square root leaves:

8*(D^2)=(3*D^4)/(3*D )

divide on the right side

8*(D^2)=(D^3)

moving D to right side and simplifling leaves us the answer:

8=D
on February 7, 2011 at 05:59

ryo456
okkkk
on February 7, 2011 at 20:00
on February 7, 2011 at 20:03
on February 7, 2011 at 20:56

ryo456
What?
on February 7, 2011 at 21:21

ikillz0ne
wtf
on February 7, 2011 at 22:08

ryo456
I knooooowwww.
on February 7, 2011 at 22:15

IKCJJTTTT
i need 700$ and fast...
on February 7, 2011 at 23:03

spica_chochimaru
Lowest grade, spanish >.>
on February 7, 2011 at 23:08

IKCJJTTTT
Quote by spica_chochimaru
Lowest grade, spanish >.>
dont u speak spanish?
on February 7, 2011 at 23:11

spica_chochimaru
Quote by IKCJJTTTT
dont u speak spanish?
I know >.> She gave me a 92%
on February 7, 2011 at 23:13

IKCJJTTTT
Quote by spica_chochimaru
I know >.> She gave me a 92%
...well i recieved an even lower grade in Japanese...90%

And with all the anime i watch... i feel like a failure...
on February 8, 2011 at 00:02

ikillz0ne
damn im tired
on February 8, 2011 at 00:08

IKCJJTTTT
Quote by ikillz0ne
damn im tired
damn your ugly.
on February 8, 2011 at 00:12

ikillz0ne
Quote by IKCJJTTTT
damn your ugly.
lol dude i wanna know if u r ever ganna grow up bcus so far u r the same lame ass childish little shit head that first showed in here but i dont care u hold no meaning to me so go on keep on being just that
on February 8, 2011 at 00:19

IKCJJTTTT
Quote by ikillz0ne
lol dude i wanna know if u r ever ganna grow up bcus so far u r the same lame ass childish little shit head that first showed in here but i dont care u hold no meaning to me so go on keep on being just that
omg , OMG OMG
Y r u so mean to me? you made me cry! I HATE U!
[ Page 68/111 ]       17 34 67 68 69 79 90      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker