Naruto-Kun should have

more downloads (189 / 36%)
more info (63 / 12%)
more manga (64 / 12%)
a bigger gallery (66 / 13%)
a forum (136 / 26%)
  Total votes: 518  
  Started on: 11-16-2009  
on January 23, 2010 at 01:54

Angel_Of_Darknes
Quote by Lokyilo
um... fine... why do u ask? lol
No reason I was just asking lol.



Bj: I can't right now I' am in my room on the laptop, and I can't get my phone form out of my cousins room cause they would get all pissed off at me.
on January 23, 2010 at 01:54

Lokyilo
Quote by xPenetratesx
sup baby.:embarressed
o geez, don't tell me you're another freakish newbie who hits on every girl they meet? (don't mean to seem bland or mean but... im so sick of that stuff...)
on January 23, 2010 at 01:54

xPenetratesx
lmfao lokyilo i was just kidding...
on January 23, 2010 at 01:54

Lokyilo
Quote by 369BJ369
good wrud
have u ever watched charlie the unicorn? so hilarious...
on January 23, 2010 at 01:54

Angel_Of_Darknes
Quote by xPenetratesx
._. wtf umm why don't you not like blaxxx?

kibakisser:umm lol i guess so but i'm sayin he funny as shit...
I like someone else on the polls more now I made up my mind. Please don't tell him.
on January 23, 2010 at 01:54

savior_self
Quote by Lokyilo
o geez, don't tell me you're another freakish newbie who hits on every girl they meet? (don't mean to seem bland or mean but... im so sick of that stuff...)
[url=http://i281.pho tobucket.com/albums/ kk235/Project-4-12/D emotivational/evade_ dog.jpg][/url]
on January 23, 2010 at 01:55

xPenetratesx
Quote by Lokyilo
o geez, don't tell me you're another freakish newbie who hits on every girl they meet? (don't mean to seem bland or mean but... im so sick of that stuff...)
i was just fuckin kidding and your a total noob lol...
on January 23, 2010 at 01:55

Sasaruto-Sama
Hello?
on January 23, 2010 at 01:55

Angel_Of_Darknes
Quote by Sasaruto-Sama
Hello?
Hello there! :D
on January 23, 2010 at 01:55

369BJ369
Quote by Lokyilo
have u ever watched charlie the unicorn? so hilarious...
yea dat funny
on January 23, 2010 at 01:56

xPenetratesx
Quote by Angel_Of_Darknes
I like someone else on the polls more now I made up my mind. Please don't tell him.
umm you should tell him...
on January 23, 2010 at 01:56

Angel_Of_Darknes
Quote by 369BJ369
yea dat funny
Bj do you hate me or something cause why did you send that text?
on January 23, 2010 at 01:56

kibakisser
Quote by xPenetratesx
._. wtf umm why don't you not like blaxxx?

kibakisser:umm lol i guess so but i'm sayin he funny as shit...
yea
on January 23, 2010 at 01:57

Sasaruto-Sama
Quote by Angel_Of_Darknes
Hello there! :D
How are you?
on January 23, 2010 at 01:57

Angel_Of_Darknes
Quote by xPenetratesx
umm you should tell him...
I don't want to I don't wanna tell him I don't know I made up my mind and i want... nvm I don't wanna tell you.
on January 23, 2010 at 01:57

369BJ369
Quote by Angel_Of_Darknes
Bj do you hate me or something cause why did you send that text?
wat text
on January 23, 2010 at 01:57

xPenetratesx
Quote by kibakisser
yea
because of some shit he said on the phone...
[ Page 2212/4987 ]       553 1106 2211 2212 2213 2906 3600      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker