On which site do you get your daily manga fix?





Login to vote.
  Votes: 213  
  Started on: 10-21-2009  
on November 12, 2009 at 05:42

Kiko-
Quote by IKCJJTTTT
like all of your Americans? thats why your economy is so down... you dont resolve your issues..you just use band aid efforts and throw money at it...and so the tree grows...
It's not me to blame for the stupid flaws in life
on November 12, 2009 at 05:44

Soul_Dawner
Quote by ryo456
uhhhh.....sure....wh at did you discover?
I can sneak up on anyone. Like serously I freak every1 out by doing this. Ive earned title of Creeper. But iI scarred my friend and he's supposedly a CIA agent or something...
on November 12, 2009 at 05:44

ryo456
Quote by Soul_Dawner
Hey Nikkei remember how I told how I sounded like an ancient dude dying? Well my cold cleared up a little now I sound like my older brother before he hit puberty.
The older i get....the more and more girlier my voice gets?
on November 12, 2009 at 05:44

ikillz0ne
im out
on November 12, 2009 at 05:45

Kiko-
Now they are roleplaying
on November 12, 2009 at 05:45

Soul_Dawner
Quote by ryo456
The older i get....the more and more girlier my voice gets?
Wierd. Like Idk if my voice is permanant like the way it is. I dont sound like deep deep but I sound like Patrick Stump deep.
on November 12, 2009 at 05:46

Soul_Dawner
Quote by Kiko-
Now they are roleplaying
Ur friends must be nerds. Roleplaying at 10:45 at night.
on November 12, 2009 at 05:46

ryo456
Quote by Soul_Dawner
I can sneak up on anyone. Like serously I freak every1 out by doing this. Ive earned title of Creeper. But iI scarred my friend and he's supposedly a CIA agent or something...
Please don't do that to kyo, you do that and you end up with 50 stiches and every bone in your body broken...
on November 12, 2009 at 05:47

Soul_Dawner
Quote by ryo456
Please don't do that to kyo, you do that and you end up with 50 stiches and every bone in your body broken...
I wasnt gonna sneak up behind him I was gonnna sacrifice my friend to him and sneak past him.
on November 12, 2009 at 05:47

ryo456
Quote by Soul_Dawner
Wierd. Like Idk if my voice is permanant like the way it is. I dont sound like deep deep but I sound like Patrick Stump deep.
Idk who that is???
on November 12, 2009 at 05:47

Kiko-
Quote by Soul_Dawner
Ur friends must be nerds. Roleplaying at 10:45 at night.
i'm referring to you guys
on November 12, 2009 at 05:48

Soul_Dawner
Quote by ryo456
Idk who that is???
Lead singer of FOB

Kiko: What the fuck? What r we roleplaying?
on November 12, 2009 at 05:48

Kiko-
Quote by Soul_Dawner
I wasnt gonna sneak up behind him I was gonnna sacrifice my friend to him and sneak past him.
Faggets, roleplaying, i'll be dammed if i stay to watch this shit go on
on November 12, 2009 at 05:49

ryo456
Quote by Soul_Dawner
I wasnt gonna sneak up behind him I was gonnna sacrifice my friend to him and sneak past him.
Lmfao!
on November 12, 2009 at 05:50

Soul_Dawner
Quote by ryo456
Lmfao!
Damian will be the perfect sacrifice. Now I need detailed schematics of ur house. So I can go on a direct path into u room.

Kiko: WTF R U TALKINJG ABOUT?!
on November 12, 2009 at 05:50

ryo456
Quote by Soul_Dawner
Lead singer of FOB

Kiko: What the fuck? What r we roleplaying?
Oh! Right.
on November 12, 2009 at 05:51

Soul_Dawner
Quote by ryo456
Oh! Right.
Yeah. I called him the other day. It was akward.
[ Page 832/982 ]       208 416 831 832 833 870 907      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker