On which site do you get your daily manga fix?





Login to vote.
  Votes: 255  
  Started on: 10-21-2009  
on November 13, 2009 at 01:20

Angel_Of_Darknes
Quote by Riley_Boondocks
And tell yo bitches to quit callin yo damn phone at fuckin 2 in da mornin! It's annoyin as fuck
Are
you his brother or soemthing.*smiles at you*
on November 13, 2009 at 01:21

Huey_Boondocks
Quote by Riley_Boondocks
And tell yo bitches to quit callin yo damn phone at fuckin 2 in da mornin! It's annoyin as fuck
iight my nigga calm da fuck down

Momo: yes he is
on November 13, 2009 at 01:21

Angel_Of_Darknes
Quote by *Tainted-Love*
No....
I have not kissed a boy...In my whole life...
So Andrew will be my first.
lier you told me you kissed dylan and derek and all the other guys at the school you lier
on November 13, 2009 at 01:21

Angel_Of_Darknes
Quote by Huey_Boondocks
iight my nigga calm da fuck down

Momo: yes he is
is he older then you?
on November 13, 2009 at 01:22

Huey_Boondocks
LMFAO, AgentZ? Wtf?!?!?! lol
on November 13, 2009 at 01:23

Riley_Boondocks
Quote by Angel_Of_Darknes
Are
you his brother or soemthing.*smiles at you*
Yes!! I said dat already
on November 13, 2009 at 01:23

Angel_Of_Darknes
Quote by Riley_Boondocks
Yes!! I said dat already
Wow
*touches your cheek*Hi
I' am momo!
on November 13, 2009 at 01:23

Huey_Boondocks
Quote by Angel_Of_Darknes
is he older then you?
yea, he 17, i'm 15.
on November 13, 2009 at 01:24

Angel_Of_Darknes
Quote by Huey_Boondocks
yea, he 17, i'm 15.

Wow
he's a big boy
My step brother is 19
ohhh burn
on November 13, 2009 at 01:25

Riley_Boondocks
Quote by Angel_Of_Darknes
Wow
*touches your cheek*Hi
I' am momo!
wtf is dat "*touches ur cheek*" crap for??? the hell? And look at my profile for my name
on November 13, 2009 at 01:25

Angel_Of_Darknes
Quote by Riley_Boondocks
wtf is dat "*touches ur cheek*" crap for??? the hell? And look at my profile for my name
Okie Dokie
*smiles and ppokes your belly*
on November 13, 2009 at 01:26

Huey_Boondocks
Quote by Angel_Of_Darknes
Wow
he's a big boy
My step brother is 19
ohhh burn
dat don't matta anyway cuz he not yo biological brotha, so BURN BACK! Mine is a biological brotha
on November 13, 2009 at 01:27

Riley_Boondocks
Quote by Angel_Of_Darknes
Okie Dokie
*smiles and ppokes your belly*
wth r u talkin about? R u on somethin?
on November 13, 2009 at 01:27

*Tainted-Love*
Quote by Angel_Of_Darknes
lier you told me you kissed dylan and derek and all the other guys at the school you lier
No...
Me and Dylan didn't kiss...
And I haven't kissed any other guys...
on November 13, 2009 at 01:27

Angel_Of_Darknes
Quote by Huey_Boondocks
dat don't matta anyway cuz he not yo biological brotha, so BURN BACK! Mine is a biological brotha
Dammit
so he is older than both you nigga's
Ohhhh
Burn back!
on November 13, 2009 at 01:27

*The*Austen*
Quote by *Tainted-Love*
No....
I have not kissed a boy...In my whole life...
So Andrew will be my first.
you... are puthedic, i dont care about the whole "my fist kiss will be with" part but the sad thing is, your ugily ass had to meet someone over da internet

p.s, no effence!
on November 13, 2009 at 01:28

Angel_Of_Darknes
Quote by Riley_Boondocks
wth r u talkin about? R u on somethin?
No.
*looks around and laughs*I' am on laughing gas
:D
naw I just want to be your friend please?
[ Page 870/982 ]       218 435 869 870 871 898 926      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker