Should we expand our media posts to feature more animes?

Hell yeah! Thought you'd never ask (33/70%)
No, stay limited to Naruto and One Piece (6/13%)
I don't care (8/17%)
  Number of votes: 47  
  Started: 11-02-2012  
  Closed on: 06-15-2013  
on November 3, 2012 at 01:14

Lokyilo
There's this particular spot on my neck that hurts when I touch it. What in the world did I do?
on November 3, 2012 at 02:31

Soul_Dawner
I got expelled from school. I'm grounded for life. Later guys.
on November 3, 2012 at 06:09

NoFUTURE
Quote by Lokyilo
There's this particular spot on my neck that hurts when I touch it. What in the world did I do?
Remove your neck, that's the only logical thing to do.
on November 3, 2012 at 18:01

savior_self
Quote by Soul_Dawner
I got expelled from school. I'm grounded for life. Later guys.
You need to get your shit together and stop acting like a useless fuck, Evan.
on November 3, 2012 at 18:58

Soul_Dawner
Quote by savior_self
You need to get your shit together and stop acting like a useless fuck, Evan.
And how do you expect me to do that?
on November 3, 2012 at 22:59

savior_self
Quote by Soul_Dawner
And how do you expect me to do that?
Stop smoking up every single day.
on November 4, 2012 at 02:32

Soul_Dawner
Quote by savior_self
Stop smoking up every single day.
anything else.
on November 4, 2012 at 06:45

ryo456
stahp being a sour puss :)
on November 4, 2012 at 13:58

Soul_Dawner
Quote by ryo456
stahp being a sour puss :)
I fought for my guitar. Auin't no one gonna take that shit from me.
on November 5, 2012 at 01:29

Lokyilo
Quote by NoFUTURE
Remove your neck, that's the only logical thing to do.
Yes, why didn't I think of that?
on November 5, 2012 at 03:47

ryo456
Quote by Soul_Dawner
I fought for my guitar. Auin't no one gonna take that shit from me.
Who tried to take your guitar?
on November 5, 2012 at 04:17

Soul_Dawner
Quote by ryo456
Who tried to take your guitar?
my mom.
on November 5, 2012 at 04:33

Aubree03
Quote by savior_self
You need to get your shit together and stop acting like a useless fuck, Evan.
Amen.
The sad thing is that we are the ones who obviously care most about him.
Yet he treats us like crap.
That's backasswards if you ask me. :l
on November 5, 2012 at 05:12

Soul_Dawner
Quote by Aubree03
Amen.
The sad thing is that we are the ones who obviously care most about him.
Yet he treats us like crap.
That's backasswards if you ask me. :l
If you are the one that cares the most for me, I think I'm gonna go hang myself. You say I treat you like shit? You jump down my thorat every time I say/do anything. If you really cared, how about some advice I can actually use? Fuck.
on November 5, 2012 at 10:13

ryo456
Wowzers, chillax :/
on November 5, 2012 at 16:11

Soul_Dawner
Nah, fuck this. She thinks she's so edgy with her cute little quips. She thinks she is ALWAYS right, and she knows everything about every situation I'm ever going to go through. She also thinks it's ok to make me feel like shit when I'm at my all time low, that I'll just accept that shit. I admit that I have made one bad decision after another lately, and now I'm paying for it. But she is incredibly arrogant if she thinks that she is the "one who cares for me most" after almost going out of her way to be unhelpful. I get she cares, but if she truly wanted to help, she would give me advice, and advice that I can actually use, that I haven't thought of myself, not ostracize me 'cause she feels it will somehow help me. Fuck you guys. I'm gonna go hang out with my girlfriend.
on November 5, 2012 at 17:18

Aubree03
Quote by Soul_Dawner
If you are the one that cares the most for me, I think I'm gonna go hang myself. You say I treat you like shit? You jump down my thorat every time I say/do anything. If you really cared, how about some advice I can actually use? Fuck.
It is advice you can use, you just aren't strong enough to use it.
I've coddled and encouraged you for four years and you still don't seem to get it. I just wish you'd appreciate the things you have. Because you are literally throwing everything away.
You have one shot, then you're done. Do something rewarding and stop being negative. And quit threatening me with your suicide. Well done, you found my Achilles heal, now let it go.
[ Page 1/18 ]  1 2 3 4 5 6 10      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003-2015


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker