What operating system is your computer running?

Windows 7 (61/34%)
Windows Vista (25/14%)
Windows XP (69/38%)
Windows ME (0/0%)
Windows 98 or older (2/1%)
Mac OS (8/4%)
Other (16/9%)
  Number of votes: 181  
  Started: 08-18-2010  
  Closed on: 10-11-2013  
on August 26, 2010 at 04:33

spica_chochimaru
Quote by ikillz0ne
i wanna b billionaire too
Being sarcastic? lol
We can dream
on August 26, 2010 at 04:36

ikillz0ne
Quote by spica_chochimaru
Being sarcastic? lol
We can dream
im going to im serious
on August 26, 2010 at 04:38

spica_chochimaru
Quote by Kiko-
o...really?
Dam i shouldve just said that-
:D
What would you do to make someone stop crying?
on August 26, 2010 at 04:40

spica_chochimaru
Quote by Shadow_swordman
i see~
you could be lactose intolerent but i'ama assume regular milk dont make you sick .-.? i'll drink w.e. long as it taste good >>
Nah, i'm just sick today >.>
Been sick since this morning
on August 26, 2010 at 04:43

spica_chochimaru
Quote by ikillz0ne
im going to im serious
Then I support you!
on August 26, 2010 at 04:45

Shadow_swordman
Quote by spica_chochimaru
Nah, i'm just sick today >.>
Been sick since this morning
24hr bug? who knows! i'ama pull for awhile :D
on August 26, 2010 at 04:46

ikillz0ne
Quote by spica_chochimaru
Then I support you!
ur ganna help me u r part of the plan
on August 26, 2010 at 04:51

spica_chochimaru
Quote by Shadow_swordman
24hr bug? who knows! i'ama pull for awhile :D
Haha, yeah who knows :P
And alright :P
on August 26, 2010 at 04:51

Kiko-
Im back!
on August 26, 2010 at 04:52

Kiko-
Quote by spica_chochimaru
:D
What would you do to make someone stop crying?
Lmao do you really want to know
on August 26, 2010 at 04:53

spica_chochimaru
Quote by ikillz0ne
ur ganna help me u r part of the plan
What am I supposed to do?
on August 26, 2010 at 04:54

spica_chochimaru
Quote by Kiko-
Lmao do you really want to know
If I didn't I wouldn't have asked
on August 26, 2010 at 04:57

ikillz0ne
Quote by spica_chochimaru
What am I supposed to do?
be by my side forever
on August 26, 2010 at 04:58

cool
Wasssup people?
on August 26, 2010 at 05:00

Kiko-
Quote by spica_chochimaru
If I didn't I wouldn't have asked
Are you crying?
on August 26, 2010 at 05:01

ikillz0ne
Quote by Kiko-
Are you crying?
yes i made her cry
on August 26, 2010 at 05:02

Kiko-
If i saw someone crying if it was a girl that i cared for then id probably help comfort them you have to say a situation cause depending on the situation is the way im gonna aprroach the person you get me?
[ Page 131/514 ]       33 66 130 131 132 227 323      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker