What operating system is your computer running?

Windows 7 (61/34%)
Windows Vista (25/14%)
Windows XP (69/38%)
Windows ME (0/0%)
Windows 98 or older (2/1%)
Mac OS (8/4%)
Other (16/9%)
  Number of votes: 181  
  Started: 08-18-2010  
  Closed on: 10-11-2013  
on August 31, 2010 at 03:56

QueenOfNecro
Quote by Kiko-
Ill put you on my neck just try not to have an orgasm as we bounce through the planets~ <3
I bet you'd love that because I'd be wearing a skirt >.> amirite
on August 31, 2010 at 03:56

-Ryo-
Quote by -Savaris-
And the way around it is called DEATH! :D Yay...
And you call me emo...
on August 31, 2010 at 03:57

Miko!
Quote by -Savaris-
Yeah well you're two.
Two....??

@Kiko-: Fucking boringest commercial evaaaa!! D:
Hate when TV shows it. x.x
on August 31, 2010 at 03:58

killaninja1
Quote by -Savaris-
Well considering i never watch TV or read the news i wouldnt rly say thats true...

So id say it mostly comes from all the people i meet online. LIKE YOU!
now ur bs'in cuz i havn't displayed that behavior....
on August 31, 2010 at 03:58

killaninja1
Quote by QueenOfNecro
I bet you'd love that because I'd be wearing a skirt >.> amirite
wat kinda skirt
on August 31, 2010 at 03:59

-Savaris-
Quote by -Ryo-
And you call me emo...
I dont recall i ever did...
on August 31, 2010 at 04:00

-Ryo-
Quote by -Savaris-
I dont recall i ever did...
I almost said something >_>
on August 31, 2010 at 04:00

-Savaris-
Quote by -Ryo-
I almost said something >_>
Huh? :S
on August 31, 2010 at 04:03

-Ryo-
Quote by -Savaris-
Huh? :S
*sigh* Do you have a job?
on August 31, 2010 at 04:08

Kiko-
Quote by QueenOfNecro
I bet you'd love that because I'd be wearing a skirt >.> amirite
Hell yea! You would make me go crazy and shiiiz~
on August 31, 2010 at 04:09

-Ryo-
Nasty.
on August 31, 2010 at 04:15

-Savaris-
Quote by -Ryo-
*sigh* Do you have a job?
No i quit it :<
on August 31, 2010 at 04:16

-Ryo-
Why would you quite?
on August 31, 2010 at 04:16

Kiko-
Quote by Miko!
Two....??

@Kiko-: Fucking boringest commercial evaaaa!! D:
Hate when TV shows it. x.x
Haha man you actually watched the whole thing?
on August 31, 2010 at 04:26

-Savaris-
Quote by -Ryo-
Why would you quite?
Cuz i couldnt stand going there anymore -.-'
on August 31, 2010 at 04:26

-Ryo-
lalalala.
on August 31, 2010 at 04:34

-Ryo-
Quote by -Savaris-
Cuz i couldnt stand going there anymore -.-'
You regret it?
[ Page 261/514 ]       66 131 260 261 262 325 388      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker