What operating system is your computer running?

Windows 7 (61 / 34%)
Windows Vista (25 / 14%)
Windows XP (69 / 38%)
Windows ME (0 / 0%)
Windows 98 or older (2 / 1%)
Mac OS (8 / 4%)
Other (16 / 9%)
  Votes: 181  
  Started on: 08-18-2010  
  Poll closed on: 10-11-2013  
on September 12, 2010 at 04:05

StarberryDelight
Quote by Kiko-
wow no its not ttahst and opinion candy does not help but destroy ur just a fricking child so w.e
Hey, I' m a child at heart! x3
on September 12, 2010 at 04:11

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
Like you know when you smell Yams you start gagging and stuff like I do that.
Just thinking about them makes me wanna throw up.
Well I don't think yams are that bad lol. Then yet again i only tasted them once.
on September 12, 2010 at 04:12

StarberryDelight
Quote by -Ryo-
Well I don't think yams are that bad lol. Then yet again i only tasted them once.
Their disgusting aren't they? All that nasty syrup.
on September 12, 2010 at 04:15

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
Their disgusting aren't they? All that nasty syrup.
Nah!
on September 12, 2010 at 04:16

StarberryDelight
Quote by -Ryo-
Nah!
They taste good to you?
on September 12, 2010 at 04:17

codfan1
what up niggaz
on September 12, 2010 at 04:18

StarberryDelight
Quote by codfan1
what up niggaz
Candy!? :3
on September 12, 2010 at 04:22

codfan1
Quote by StarberryDelight
Candy!? :3
shure
on September 12, 2010 at 04:22

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
They taste good to you?
It's ok.
on September 12, 2010 at 04:22

codfan1
Quote by StarberryDelight
Candy!? :3
[url=http://www.yout ube.com/watch?v=gLa5 F7jYw-Q][/url] i love this song
on September 12, 2010 at 04:24

StarberryDelight
Quote by -Ryo-
It's ok.
Your nasty. :3


Codfan:: :O
I love it too!!!
on September 12, 2010 at 04:25

Kiko-
Quote by StarberryDelight
Hey, I' m a child at heart! x3
Good to go-
on September 12, 2010 at 04:25

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
Your nasty. :3


Codfan:: :O
I love it too!!!
Lol Their not the best but hey their kinda good.
on September 12, 2010 at 04:27

StarberryDelight
Quote by -Ryo-
Lol Their not the best but hey their kinda good.
I' ll tell you what's good Deviled Eggs x3


Kiko: shush up
on September 12, 2010 at 04:32

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
I' ll tell you what's good Deviled Eggs x3


Kiko: shush up
Never tasted em.
on September 12, 2010 at 04:34

StarberryDelight
Quote by -Ryo-
Never tasted em.
Well there good ass fuck.
It's like the soft side of the egg (you boil it)
and then you put some potatoes salade in it then you put seasoning salt on it. :3
on September 12, 2010 at 04:36

-Ryo-
Quote by StarberryDelight
Well there good ass fuck.
It's like the soft side of the egg (you boil it)
and then you put some potatoes salade in it then you put seasoning salt on it. :3
Hmmm, i'll try making those one day.
[ Page 434/514 ]       109 217 433 434 435 454 474      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003 - 2014


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker