Which game console series do you prefer?







Login to vote.
  Number of votes: 259  
  Started: 06-25-2010  
on July 22, 2010 at 07:15

kyo456
If that was the real Kiko anyway he wouldn't have problems dealing with my brother like really? A blind man could see that a mile away.
on July 22, 2010 at 07:16

ikillz0ne
Quote by kyo456
Cuss him out killzone, teach that noob who's boss lol.
damn kyo now i wont if u tell me to do something im always ganna do the opposite unless it involves me fucking ur sister i would b glad to bone her and im not talking about ryo
on July 22, 2010 at 07:16

XAnnihilatesX
Quote by ikillz0ne
y do u care if it is him or not ?
I dont care, I just wanna set the record straight. The kid was mad and confused because everyone was going off on him for no reason. I just wanted to know that the guy that everyone thinks they're cutting is a fake. Kyo swore he had major points for owning kiko, when he wasn't the real one. The other kiko isnt a fake forreal, he just named himself kiko by coincidence. If he were kiko, spica wouldve told me. They have quite the relationship. What would be crazy is if the real kiko logged on this very second.
on July 22, 2010 at 07:16

Shareef15
Quote by ikillz0ne
dude honestly i never paid any attention to him or the real him or who it was i just going with the flow yo
so naive lol
on July 22, 2010 at 07:18

ikillz0ne
Quote by XAnnihilatesX
I dont care, I just wanna set the record straight. The kid was mad and confused because everyone was going off on him for no reason. I just wanted to know that the guy that everyone thinks they're cutting is a fake. Kyo swore he had major points for owning kiko, when he wasn't the real one. The other kiko isnt a fake forreal, he just named himself kiko by coincidence. If he were kiko, spica wouldve told me. They have quite the relationship. What would be crazy is if the real kiko logged on this very second.
who r u? an how do u know spica and kiko?
on July 22, 2010 at 07:18

kyo456
Quote by ikillz0ne
damn kyo now i wont if u tell me to do something im always ganna do the opposite unless it involves me fucking ur sister i would b glad to bone her and im not talking about ryo
To bad your chode is too small to fit inside the crack of a windshield else I wouldn't give a shit what you did with my sister.
on July 22, 2010 at 07:18

XAnnihilatesX
Quote by kyo456
What do you do outside of NK anyway? What you just sleep all day or something?
I sleep, talk on the phone, and eat. This is only until I can occupy myself with school. My life is absolutely boring, so boring it's depressing.
on July 22, 2010 at 07:19

ikillz0ne
Quote by Shareef15
so naive lol
yo worrying about useless shit like this is a waste of time it would b naive to actually care
on July 22, 2010 at 07:20

XAnnihilatesX
Quote by ikillz0ne
who r u? an how do u know spica and kiko?
you fucking asshole im silas
on July 22, 2010 at 07:20

kyo456
Quote by XAnnihilatesX
I sleep, talk on the phone, and eat. This is only until I can occupy myself with school. My life is absolutely boring, so boring it's depressing.
Learn a skill, buy a guitar and amp then strum away, or buy a few games, I'm sure your lil brother is just as bored as you help him with his videos or play a few video games with him.
on July 22, 2010 at 07:21

Shareef15
Quote by ikillz0ne
yo worrying about useless shit like this is a waste of time it would b naive to actually care
you did care or you wouldn't have been talking to him like that was ya nigga you knew for years.
on July 22, 2010 at 07:22

ikillz0ne
Quote by kyo456
To bad your chode is too small to fit inside the crack of a windshield else I wouldn't give a shit what you did with my sister.
lol keep up with ur deletions yo i dont care i dont gots to prove nothing to u
on July 22, 2010 at 07:22

XAnnihilatesX
Quote by kyo456
Learn a skill, buy a guitar and amp then strum away, or buy a few games, I'm sure your lil brother is just as bored as you help him with his videos or play a few video games with him.
i do play video games, but i wanna do other things. play basketball, go to the movies, fuck a bitch. Im just in the house rotting till school starts.
on July 22, 2010 at 07:22

kyo456
Quote by ikillz0ne
yo worrying about useless shit like this is a waste of time it would b naive to actually care
I like how you put so much emphasize on the not caring part because everyone on this poll now good damn well that you care more than anybody here right now, like how your boyfriend ended up being a fake, or how Shareef dissed you for being retarded, this shit is just too funny.
on July 22, 2010 at 07:23

Fawking-Retarded
Damn this place is like a massive Soap Oprah.... Whats next... Someone getting herpes after sleeping with the forign guy?
on July 22, 2010 at 07:23

ikillz0ne
Quote by Shareef15
you did care or you wouldn't have been talking to him like that was ya nigga you knew for years.
dude honestly i never cared what u guys post in here means nothing to me
on July 22, 2010 at 07:23

XAnnihilatesX
First shareef comes on cutting ass saying hes not cutting
kiko somes on and hes not kiko
killzone comes on and he doesnt care
what the fuck is wrong wit yall
[ Page 697/1369 ]       175 349 696 697 698 865 1033      
You need to be logged in to be able to make a comment.

Naruto-Kun.com | 2003-2015


Naruto-Kun.com is a fansite based on the Naruto Anime and Manga series. The holders of the copyrighted and/or trademarked material appearing on this site are as follows: NARUTO © 2002 MASASHI KISHIMOTO. All Rights Reserved. Helping Naruto-Kun.com
eXTReMe Tracker